SULTANBEYLİ EĞİTİM BAŞARI ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU
Sultanbeyli’de eğitim, spor, bilim, sanat ve kültür alanlarında ulusal ve uluslararası başarı elde eden öğrenciler ile bu başarıların arkasında emeği bulunan öğretmenler, Sultanbeyli Eğitim Başarı Ödülleri Töreni’nde bir araya geldi. Sultanbeyli Kaymakamlığı uhdesinde, Sultanbeyli Belediyesi iş birliğiyle düzenlenen programa Başkan Tombaş’ın yanı sıra Sultanbeyli Kaymakamı Kemal Şahin, İlçe Millî Eğitim Müdürü Süreyya Aydın, öğrenciler, öğretmenler ve aileler katıldı.
Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, “Bugün Sultanbeyli’mizin eğitimde, sporda, bilimde, sanatta ve kültürde elde ettiği ulusal ve uluslararası başarıları hep birlikte kutluyoruz. Başarı, sadece elde edilen derecelerden ibaret değildir. Başarı; düzenli çalışmak, sabır göstermek ve pes etmeden yola devam etmektir. İlçemizi başarıyla temsil eden tüm öğrencilerimizi ve bu başarıların arkasında emeği bulunan öğretmenlerimizi yürekten tebrik ediyorum.” dedi.
Sultanbeyli Eğitim Başarı Ödülleri Töreni, ilçede yıl boyunca farklı alanlarda derece elde eden öğrencilerin başarılarını görünür kılmak ve öğretmenlerin emeklerine teşekkür etmek amacıyla gerçekleştirildi. Programda; sporun farklı branşlarında derece alan, bilimsel projelerde emek ortaya koyan, kültür ve sanat alanlarında başarı gösteren öğrenciler tebrik edilirken, öğrencilerin yetişmesinde katkısı bulunan öğretmenlere de teşekkür edildi.
“HER BAŞARININ ARKASINDA EMEK VAR”
Programda konuşan Başkan Tombaş, öğrencilerin gayretinin Sultanbeyli için büyük bir gurur olduğunu belirterek, “Bir öğrencimizin sahada, salonda, sınıfta, atölyede ya da bir proje masasında gösterdiği gayret, akıttığı alın teri bizim için çok kıymetlidir. Sultanbeyli’mizi il, bölge, Türkiye, Avrupa ve dünya düzeyinde başarıyla temsil eden öğrencilerimizi tebrik ediyoruz. Sporun farklı branşlarında derece alan, bilimsel projelerde emek ortaya koyan, kültür ve sanat alanlarında kendini geliştiren evlatlarımız ilçemize büyük bir gurur yaşattı.
Evlatlarımızı yürekten destekleyen ailelerimiz var. Onlara rehberlik eden, yol açan ve cesaret veren öğretmenlerimiz var. TÜBİTAK, TEKNOFEST, Erasmus ve benzeri çalışmalarda öğrencilerimizin yanında duran tüm öğretmenlerimizi de yürekten kutluyorum.” diye konuştu.
“ÇOCUKLARIMIZIN VE GENÇLERİMİZİN YANINDAYIZ”
Sultanbeyli Belediyesi olarak eğitimi, gençliği ve sporu ilçenin geleceğine yapılan en önemli yatırımlardan biri olarak gördüklerini ifade eden Başkan Tombaş, “İlkokuldan üniversiteye kadar eğitimin her kademesinde öğrencilerimizi destekliyoruz. Gençlerimizin sınavlara daha iyi hazırlanması için kütüphanelerimizi, etüt alanlarımızı ve kurs merkezlerimizi güçlendiriyoruz. Bilim ve Teknoloji Merkezlerimiz, Dil Akademimiz, gençlik merkezlerimiz ve kültür-sanat kurslarımızla çocuklarımızın farklı alanlarda kendilerini geliştirmelerine imkân sağlıyoruz.
Bugün Sultanbeyli’mizde, belediyemizden lisans almış 7 bine yakın sporcumuz var. Hedefimiz, bu sayıyı daha da artırarak daha çok çocuğumuzu profesyonel sporla buluşturmaktır. Mehmet Akif Spor Kompleksi’mizden mahalle spor sahalarımıza, gençlik merkezlerimizden spor kurslarımıza kadar tüm çalışmalarımızı bu anlayışla yürütüyoruz.
Eğitimle, sporla, bilimle ve sanatla büyüyen çocuklarımız; hem ailelerinin hem Sultanbeyli’mizin hem de ülkemizin geleceğine güç katacaktır. Bizim amacımız; her çocuğumuzun kendini ifade edebileceği, yeteneğini keşfedebileceği ve başarıya ulaşmak için ihtiyaç duyduğu imkânlara erişebileceği bir Sultanbeyli inşa etmektir. Ödül alan tüm öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi yürekten tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.” ifadeleriyle tamamladı.
Program, öğrenciler ve öğretmenlere ödül ve belgelerinin takdim edilmesiyle sona erdi.




