Güncel
  • Ağustos 19, 2025

SULTANBEYLİ İLETİŞİM MERKEZİ SİMER 7/24 HİZMETE BAŞLADI

Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş, vatandaş ile belediye arasındaki iletişim köprüsünü güçlendirmek amacıyla SİMER’i kurduklarını açıkladı. Uzman kadrosu, tam donanımlı teçhizatı, hızlı ve etkili çözüm ilkesiyle SİMER, 7/24 hizmete başladı.

 

Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş hizmetlerine aralıksız devam ediyor. Vatandaş odaklı çalışmalarını hızla sürdüren Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş hizmetlerine bir yenisini daha ekledi. Sultanbeyli İletişim Merkezi (SİMER), 7/24 hizmet verecek şekilde çalışmalarına başladı.

 

SON MODERN TEKNOLOJİYLE ALTYAPI YENİLENDİ

Vatandaşlarımız ile belediyemiz arasındaki iletişimi hızlı ve etkin hale getirmeyi amaçladıklarını belirten Tombaş, “Çağrı merkezimizle tamamıyla yeniledik. Personel kadromuzu 2 kat artırdık. Teknik altyapımızı son modern teknolojiyle yeniledik. Mahallelere de İletişim Ofisleri açmaya devam ediyoruz. Böylece vatandaşlarımızın hem bireysel olarak hem de telefon veya dijital mecralar üzerinden bize ulaşmasını kolaylaştırdık.” diye konuştu.

 

HIZLI VE ETKİLİ ÇÖZÜMÜN ADRESİ: SİMER

SİMER hakkında bilgi veren Belediye Başkanı Ali Tombaş, “Sultanbeyli Belediyesi olarak ilçemize değer katmaya, vatandaşlarımıza sunduğumuz hizmetin kalitesini artırmaya devam ediyoruz. Bir yanda dev projeleri halkımızla buluştururken diğer taraftan da vatandaşlarımızla olan diyaloğu, muhabbetimizi artırıyoruz. En önem verdiğimiz konuların başında hemşehrilerimizin bizden talepleri geliyor. Vatandaşımızın isteklerini önemsiyoruz. Bundan dolayı iletişim alanına SİMER ile yeni bir bakış getiriyoruz. SİMER, ilçemize ve vatandaşlarımıza hayırlı olsun. Tüm hemşehrilerimiz talep, istek, şikayet veya önerilerini gönül rahatlığıyla iletebilir.” dedi.